Pages

Saturday, August 20, 2011

Video PANAS 2011: untuk PEREMPUAN sahaja


AMARAN: video ni untuk kaum perempuan sahaja...

aku xnk comment ape2...

so, korang tgk n pk sendiri hehehe...


video

untuk maklumat lanjut lek klik sini ,,,

6 comments:

  1. perempuan tu mmg betul2 merosakkan maruah Islam,,

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. ler... apehal la minah tu.. tak malu ke buat pengakuan ngan selamba kat satu dunia yang dia dah tak de dara... pelik2 je manusia akhir zaman ni.. :(

    ReplyDelete
  4. Macam macam la ade kat dunia ni.Perubahan zaman tidak mengubah yang haram jadi halal.

    Kalau dah haram tu tetap haram.

    ReplyDelete
  5. hahaha best la..ganas awek nie tibai camni je..kalo aku mmg hangin gak la org kata camtu..maruah sehh.

    ReplyDelete

kunjungan semula akan dilakukan..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...