Pages

Wednesday, August 24, 2011

REVIEW Blog ar-rifke


salam Ramadhan...

review blog ar-rifke tu hehehe...

semalam aku dapat comment dari blogger POPULAR MALAYSIA ar-rifke...

dia bg ayat sedih kat aku sebab xreview pn blog die hahaha...

so, sbg blogger yg perihatin, ari ni aku akan cerita sikit kat korang psl BLOGGER POPULAR MALAYSIA ni....

ok..kita mulakan dari asal usul dia hehehe...

dia ni berasal dari Kelantan n mungkin akan jadi bakal cikgu macam aku...

tentang blog die?

blog die ni memang best bro...

ar-rifke ni selalu updet isu2 yg boleh dikatakan membantu dan membuka minda blogger2 muda...

contoh nya kenapa kita perlu beli dinar dan dirham...kalo korang nk tau kne r singgah blog die..

blog ar-rifke ni memang popular teramat sgt rugi kalo korang xtry msuk blog die...

apa yg plg best sekali blog die ni, ar-rifke akan mengulas dengan mendalan tentang sesuatu isu..maknanya korang akan dapat tau secara detail tentang sesuatu perkara tu...

untuk makluman Blogger Wanita..
aried ni smart orgnye...
single lagi..
baik hati, kacak, pemurah dan sebagainya..
hahahaha (puji ikhlas ni aried)..

ar-rifke ni penah tersenarai dalam 20 blogger POPULAR MALAYSIA tau hehehe..

untuk maklumat lanjut korang WAJIb g blog ar-rifke ni ehehehe...


p/s: aried kne r review blog aku gak ahahaha


2 comments:

  1. hahahahhaha.... ko tak tido semalm ko buat entri rupa nye!!!! hahahah... nntikan review balas dari aried

    ReplyDelete
  2. wowwww

    buat review tu

    meh review den sklik

    ReplyDelete

kunjungan semula akan dilakukan..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...